Mar 5, 2011

WARR Today :: Construction of Slosser Station

The construction of the Slosser station was started.
I am in haste doing work here because I was able still to acquire the station schedule ground though it is under construction of the Lida station.
It is a small station has one platform and one line without the siding railway.
It is a station in the WARR line where it doesn't only face the public road.

Slosser駅の建設が始まりました。
まだLida駅を建設中ですが、駅予定地を取得できましたので、急遽こちらの作業を行っています。
ポイントを持たない1面1線の小さな駅です。
WARR線の中では今のところ唯一公道に面していない駅です。


The position of the Slosser station was different from present though it had existed most in the first plan.

Slosser駅はもっとも最初の構想では存在していましたが、その位置は現在とは違っていました。



The Slosser station disappeared from the plan when becoming an actual plan stage. However, the distance between the stations in this section has opened because the Electra station was constructed instead of the Grote station.

実際の計画段階となったときに、Slosser駅は計画から消えましたが、今回Grote駅の代わりにElectra駅が建設されたことから、この区間の駅間距離が開いてしまいました。


The Slosser station would be constructed with such details.

このような経緯でSlosser駅は建設されることになりました。

No comments:

Post a Comment