Dec 10, 2010

WARR :: The most initial WARR plan.

I will write the upbringing of WARR today.

今日はWARRの生い立ちについて書いてみようと思います。

The plan of WARR appeared at about the beginning on November, 2010.
The plan at that time is not so different from WARR constructed now.
There was a basic idea of railway from the Neumoegen station to the Elpenor station from early time.

WARRの構想は、2010年の11月初め頃に現れました。
今建設しているWARRとそう変わりはありません。
Neumoegen駅から始まって、Elpenor駅に至るという基本コンセプトは構想段階からあります。


This image is a route map brought together when it was still a conceptual stage.
WARR was thought by making the Neumoegen station of SLRR a starting point as a route postponed to Elpenor of the terminal through various places of Burns, Grote, Slosser, Tiretta, Andraca, and Eson.

この画像は、まだ構想段階だった頃にまとめた路線図です。
SLRRのNeumoegen駅を起点として、Burns、Grote、Slosser、Tiretta、Andraca、Esonの各地域を通って終点のElpenorまで延びる路線として考えられました。

It is because it was thought that I extended the railway to such a place why, there is no railway in this region.
If it was an independent completely private railway not connected with SLRR, I may make WARR where of Atoll. However, I thought that the railway not connected with SLRR was unattractive.
The connection with SLRR was what had to be thought in first for me.
And, I thought that it might be the best to extend WARR from Neumoegen to the west.

なぜこのような場所に鉄道を延ばそうと考えたかというと、この地域に鉄道がなかったからです。
まったく独立した、SLRRに接続しない私鉄としてなら、Atollのどこに造っても良かったわけですが、SLRRに接続しない鉄道は魅力がないと考えていました。
よってSLRRとの接続は真っ先に考えるべきことであり、そのためにはどこが一番良いか、と考えたとき、Neumoegenから西へ延ばすのがもっとも良いだろうと考えたのです。

When you try to connect the railway to SLRR making it in the Atoll west, the mountain range where Atoll is surrounded by all means obstructs you.
No one can dig up a genuine tunnel where the mountain is run through in SecondLife.
Then, I had to look for the location that was able to extend the railway track to the west even if it did not go over the mountain.
Neumoegen is a plateau in the south end of the mountain range.
Moreover, because the railway track of SLRR went by the plateau, here was the most suitable land for beginning to extend the railway track for the west.

Atoll西部に鉄道を造り、さらにSLRRと接続させようとすると、どうしてもAtollを取り巻く山脈が邪魔になってきます。RLのようにトンネルを掘ることができれば良いのですが、SecondLifeでは地形を本当に貫くトンネルを造ることはできません。
そこで山を越えなくても西に向かって線路を延ばすことのできる立地を探すことになりました。
Neumoegenは山脈の南端で高原になっていて、SLRRの線路がその高原の頂上に近いところを通っていたので、西へ向けて線路を延ばすにはもっとも適していました。


Let's see the plan chart again.
And, a present plan chart is displayed.

もう一度、構想図を見てみましょう。
そして現在の計画図も並べてみます。


The appearance that changes greatly is seen on the map.
First of all, the terminal changed from Elpenor to Achlya.
However, the Achlya station did not exist in the plan.
I wrote the blog article before. To cost time and cost for the extension to Elpenor too much, I gave up making a terminal there.
Then, I should make a new terminal somewhere.
I thought that I was able to use land that was able to be acquired when this decision was done effectively, therefore I decided to make Achlya that did not exist in an initial plan a terminal.

大きく変わった点が見えます。
まず、終点がElpenorからAchlyaへ変更になりましたが、構想ではAchlya駅は存在しませんでした。
以前のブログ記事でも書きましたが、Elpenorまで延ばすには時間も費用もかかりすぎるためです。
するとどこかを新たな終点にする必要がありますが、この決断をした時点で取得できていた土地を有効に使うことができるように配慮した結果、構想になかったAchlyaを終点にすることにしました。

The railway passed the Tiletta region and had come off in the plan.
However, the Gunda region actually passes and it comes off.
This is because land that was able to be acquired is in the Gunda region.
A similar change is done also in the Slosser region.

また、構想ではTirettaを通りますが、実際の計画ではGundaを通っています。
これは取得できた土地がGundaを通るためです。
同じような変更はSlosserでも行われています。

After all, a straight line railway track has become a curve as a result of changing so.

このような変更を行った結果、構想では直線的だった線形は曲線の多い線形になってしまいました。

Land that I was able to acquire is about 25% of incomplete parts as of December 10.
About 25% is abandoned land, and 50% is land owned by others.
Anyway, I cannot extend the railway track in not obtaining land.

12月10日現在、取得できた土地は未完成部分の25%程度です。
残りのうち25%程度は放棄地で、そのほかは所有者のいる土地です。
とにかく土地を手に入れないことには線路を延ばすことができません。

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