Dec 1, 2010

WARR Today :: Route map of WARR

I did not construct the station because was not able to take time so much today.
I was flying about searching for the planned construction site.

今日は時間があまり取れなかったので、建築はしませんでした。
その代わり建設予定地を探して飛び回っていました。

It was a day without the so much progress.

あまり進展のない日でした。

After that, I decided to bring this WARR construction project together in wiki.
A present construction situation is considerably different from the plan at first already.
Moreover, I thought that I clearly left why with WARR.
Because wiki is hardly made yet, it cannot be opened to the public here.
When wiki is settled a little more, I want to open it to the public.

それからこのWARR建設計画をwikiにまとめることにしました。
現在の状況は既に当初の計画からかなり違ってきています。
また、WARRとはなんであるのかを明確に残しておこうと考えました。
まだwikiはほとんどできていませんので、ここで公開することはできません。
ある程度形になったら公開したいと思います。



The image above is a route map of WARR.
A formal starting point is Hinamizawa station in the Neumoegen region.
At present, it connects from the Hinamizawa station with the Burns station through the Takatsudo station.
It connects from the Neumoegen station to the Takatsudo station of SLRR by the service line.
The vehicle that enters the WARR line from the SLRR line is considerably limited because at present, there is no guide in the service line.

上の画像はWARRの路線図です。
正式な起点はNeumoegen地域にある雛見沢駅です。
今のところ雛見沢駅から高津戸駅を経て、Burns駅までつながっています。
SLRRのNeumoegen駅から高津戸駅まで、引き込み線でつながっています。
今のところ引き込み線にガイドがないので、入ってこられる車両はかなり限られます。

There is no central guide like the SLRR line in the WARR line.
It is possible to run in the vehicle of the sensor type because the railway track is a guide instead.
The vehicle of the physics type that starts without using the sensor cannot run on this railway track.



WARR線にSLRR線のようなセンターガイドはありません。
その代わり線路がガイドとなって、センサー式の車両なら入線することができます。
センサーを使わずに走る物理式の車両は走ることができません。

In a present plan, it is scheduled to go west from the Burns station and to reach Achlya through Grote, Slosser, Gunda, Andraca, and the Pruni region on the railway track.
It was scheduled to go west from Pruni further and to reach Elpenor in the plan at first.
However, it will go north from Pruni because cost becomes expensive and it also takes time too much.

現在の計画では、Burns駅から西進してGrote、Slosser、Gunda、Andraca、Pruniを通ってAchlyaまでつなぐ予定です。
当初の計画ではPruniよりさらに西進してElpenorまでつなぐ予定でしたが、費用が過大になるのと開業までに要する時間が長くなりすぎるので、途中のPruniから北上した位置までとなりました。

It is scheduled to assume six places (Burns, Grote, Lida, Gunda, Andraca, and Achlya) in the way station.
The railway track is built with the single track.
However, it comes to be able to do passing each other of the train in some way stations.
Moreover, crossing roads are stepped over by using all overpasses.
WARR is a private railway differing from SLRR without the construction right to the road.
Therefore, the purpose is to have to construct the railway track by the method of no influence on the road.

途中駅はBurns、Grote、Lida、Gunda、Andraca、Achlyaの6ヶ所とする予定です。
線路は単線で造られますが、いくつかの途中駅で列車のすれちがいができるようになります。
また、交差する道路はすべて立体交差で跨ぎます。
これはSLRRとは違って、WARRは道路に対する建設権のない私鉄なので、道路に影響を与えない方法で建設しなければならないためです。

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